.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازگشایی‪ ۳۹۰هزار نامه گيلانیها به رييس جمهور
استاندار گيلان گفت: ‪ ۳۹۰‬هزار از مجموع ‪ ۴۰۰‬هزار نامه مردم استان گيلان به رييس جمهور در سفر هيات دولت به اين استان، بازگشايي شده است.

استاندار گيلان گفت: ‪ ۳۹۰‬هزار از مجموع ‪ ۴۰۰‬هزار نامه مردم استان گيلان به رييس جمهور در سفر هيات دولت به اين استان، بازگشايي شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از  روابط عمومي استانداري گيلان " علي عبداللهي"افزود:از اين تعداد نامه موضوع ‪ ۲۴۱‬هزار آن مشخص و به دستگاه‌هاي اجرايي مربوطه ارجاع شده و ‪ ۲۱۷‬هزار نامه نيز ثبت رايانه شده است.

وي اضافه كرد: از ميان نامه‌هاي بازگشايي شده ‪ ۱/۳۹‬درصد از آنها مربوط به دريافت كمك‌هاي مالي، ‪ ۲۶/۵‬درصد مربوط به درخواست تسهيلات بانكي و ‪۱۸/۷‬ درصد مربوط به درخواست اشتغال است.

وي اظهار داشت: پنج كار گروه تخصصي شامل دو كار گروه رفاه و تامين اجتماعي و مسكن با مسووليت معاون عمراني، كار گروه امور اقتصادي با مسووليت معاون استاندار و رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي، كارگروه نهادهاي حمايتي با مسووليت معاون سياسي و امنيتي و كار گروه اشتغال و وام خوداشتغالي با مسووليت معاون اداري و مالي و برنامه ريزي در اين زمينه در استانداري گيلان تشكيل شده است.

وي افزود:اين كارگروه‌ها مسووليت رسيدگي نامه‌هاي ارجاع شده به دستگاههاي اجرايي را بر عهده دارند.

استاندار گيلان همچنين از حضور افرادي به عنوان ناظر بر روند اجرايي كار پاسخگويي بر نامه‌هاي مردمي به رييس جمهور از سوي دفتر رسيدگي به شكايات رياست جمهوري در اين زمينه نيز خبر داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.